“Vlaamse kiezer wil nieuwe regering”

Vandaag op de voorpagina van de Concentra-kranten, vet en groot: een titel die ik woensdag heb bedacht. In die kranten: drie pagina’s over de conclusies die ik toen heb getrokken, uit de resultaten van het onderzoek waaraan ik heb meegewerkt. Dat vind ik fijn.

Morgen in dezelfde kranten: meer over de peiling we uitvoerden. Daarover mag ik nu niets schrijven. Ook dat vind ik fijn.

Maar het fijnst van al vond ik de verrassende resultaten. En het gevoel iets potentieel belangrijks te weten, voordat wie dan ook erachter zou komen. Maakt dat mij… (levend? blij? nieuwsgierig? zenuwachtig? trots? zelfzeker?)

Jazeker.

Eén reactie

Geef een reactie

