We zitten allemaal op Facebook (te wachten)

Ik kan niet geloven dat ik zo lang heb geloofd dat Facebook dikken brol was. Ik amuseer me! Je kunt me daar vanaf nu dan ook bij komen toejuichen en vriendje met me worden. Hoezee.

Ik ben wèl bang dat het amusement, net als bij MSN/Windows Live, MySpace, Digg, Del.Ici.Ous en de – *kucht* – ‘2 girls and 1 cup’-forwarden-op-het-werk-hype, snel zal overslaan in enerverende verveling. Net zo goed kan Facebook wel eens een blijver blijken, net als Flickr, Last.FM, WordPress, Wikipedia, YouTube en zoveel andere vaste web 2.0-waarden in mijn leven. Omdat ze elkaar aanvullen en niet allemaal hetzelfde of te weinig kunnen.

Is dit dan de langverwachte GOEDE netwerktool? Ik heb het gevoel dat iedereen nog zit te wàchten op Facebook… De introductie is voorbij, nu moet Facebook gaan bewijzen dat het ook een rol kan spelen in onze levens.

Eén reactie

  1. s

    Don’t go overboard met alle applicaties want er zitten verradderlijke dingen tussen. Fijn testje, denk je bij jezelf, maar je moet het wel even doorsturen naar 20 vrienden vooraleer de resultaten te krijgen. En zo zijn er veel.

    Eigenlijk gaat het wel snel vervelen.

Geef een reactie

