In de pod!

Deze vind je tegenwoordig in mijn oren.

  1. Dansende Power Rangers-cactussen stelen de show in wat verreweg de leukste videoclip van het moment is.

    ‘Flux’ staat NIET op het laatste album van Bloc Party, ‘A weekend in the city’. De voorbode van een derde studioalbum?

  2. Normaal tegen samplen zijnde, omdat het meestal lauwe kak teweeg brengt, was ik ernstig verrast door deze moordenaar.

    Kanye West heeft het gedaan. Al is Timbaland nooit ver weg, met ‘Stronger’ heeft hij me ervan overtuigd dat de R&-Brevolutie dan toch zin had.

  3. Nooit gedacht dat ik dit ok zou vinden. En toegegeven, ik twijfel nog steeds. Maar zie jij jezelf nu NIET over een catwalk wriemelen?

    Gelukkig bewees de originele versie van deze Freemasons Radio Vox-remis van Beyoncé’s ‘Green Light’ dat funkyness nog steeds niet aan hààr toe te schrijven is.

  4. Geweldige clip, en toch nog steeds datzelfde kapsel. 1992 is voorbij. Maar 2007 brengt haar geen lauwe kak, zoveel is zeker. Bassen op 10.

    Robyn – die je, als je oud genoeg bent, kent van – is terug met de hulp van Kleerup. ‘With every heartbeat’. Inderdaad.

  5. Een lied dat z’n titel waar maakt. Blauw gedraaid op StuBru, groen geërgerd omdat ik de titel niet kende, paars met gele bolletjes gedanst.

    Met alwéér een sample – of niet? Vaarwel stilstaan: Sonny J en ‘Can’stop moving’.

Geef een reactie

