Rara

Sarah,

je zult het niet raden. Ook niet als ik zeg dat het met een A begint.

Ik schep natuurlijk hoge verwachtingen, en geloof me: zo origineel zijn we niet, maar Steven en ik hebben nog een cadeautje voor je verjaardag. Dat krijg je morgen, op je feestje. Nu ja. Eigenlijk niet.

Enfin, nu ik ook digitale foto’s kan nemen, krijg je 12 uur op voorhand al een voorsmaakje. Benieuwd of je er iets van kunt maken, van die foto hierboven. Indien niet, zul je moeten wachten…

tot morgen.

joen

  1. joen

    Goed zo!

    Al is het geen cd, maar een cd-doosje, zelf bekleed met een stuk van mijn behangpapier en met daarin concerttickets. Ze was er precies toch blij mee🙂

  2. Jan

    “Goed zo!

    Al is het geen cd, maar een cd-doosje, zelf bekleed met een stuk van mijn behangpapier en met daarin concerttickets. Ze was er precies toch blij mee :)”

    ach, dat wist ik ook, maar ik mocht het haar toch niet vertellen hé🙂

Geef een reactie

