Lawaai

Het is hier doods tegenwoordig. Even wat lawaai maken.

Dat het stil is op “voor waar.” heb ik uiteraard volledig aan mezelf te wijten. De laatste maanden ben ik een slechte blog-host geweest en dat heeft alles met mijn job te maken. Als je de hele dag voor een pc zit, heb je ’s avonds nu eenmaal zin in andere dingen. Om ten slotte zelfs daar niet aan toe te komen…

Ik heb nog welgeteld negen (9) boeken liggen die ik graag dit jaar had gelezen. Ik heb een stapeltje dvd’s gekocht die ik nog niet eens heb bekeken – ook omdat ik nog een grotere stapel heb gekregen voor mijn verjaardag. Mijn vrienden weten nog net dat ik leef, gelukkig, maar daar gaat dan ook al mijn energie naartoe. En ik heb net (digitale!) kabel besteld, dus weet ik niet of ik nog veel ga bloggen, nu ook ik Martine Tanghe en Erik Van Looy in mijn huiskamer te gast zal hebben. Of hoe mijn balans is gekanteld naar actief overdag en passief daarbuiten. Oh ja: met mijn job gaat het goed, dank u.

Dit is dus een excuus voor het gebrek aan lawaai hier, maar tegelijk is het dat ook niet.

Alles komt altijd goed.

Eén reactie

  1. Pingback: Overdaad « voor waar.

Geef een reactie

