Call me Debby

Het nieuwe kleurenpatroon van onze slaapkamer.

Maar dan psychedelischer. Met meer goud, eigenlijk. Barok zwart-wit behang, barokke kadertjes in goud, zilver of roze, goud geverfde nachtkastjes…

Hij zal het zich nog beklagen dat hij op vakantie is vertrokken zonder mij♣. Al is het eigenlijk een bedoelde verrassing. Debby Travis achterna.

Gnigni.

Al zal ik het mij dan weer beklagen dat ik mijn rug niet meer kan bewegen.

Update: Ik heb een foto gevonden van het behang. Alleen is het zwart met witte tekeningen. Aan één muur. Met een spiegel met een gouden baroklijst ertegen. Klasse, al zeg ik het zelf.

Foto via Decodesign.

Eén reactie

  1. mies

    mag ik alvast een afspraak maken voor volgende week ergens ’s avonds om eens te komen kijken naar het eindresultaat? door de smaakmaker hier op je blog ben ik reuzebenieuwd geworden! tzal waarschijnlijk wel de moeite zijn!

Geef een reactie

