Praat met mij

Gebruikt u Windows Live Messenger? Dan kunt u, haast zonder er iets voor te doen, een goed doel steunen.

Per gesprek dat je op het vroegere MSN voert zal Microsoft een percentage van haar advertentie-inkomsten overmaken aan het goede doel van je keuze. Volg gewoon de instructies. Samengevat: al wat u hoeft te doen, is een code intypen naast uw schermnaam, als volgt.

Ik kies voor Unicef. De code is *unicef. Dus ik typ naast mijn naam “*unice”…

…”f” en er staat opeens:

Gelukt! Nu hoef ik verder helemaal niks te doen. I’m spreading the word.

U hebt wel de nieuwste versie (8.1) van Live Messenger nodig, maar die hebt u waarschijnlijk al. Makkelijk zat, toch?

Dus: praat met mij op Live Messenger, beste vriendjes!

Geef een reactie

