Blij

Het is niet mijn gewoonte om gebeurtenissen uit mijn privéleven te lichten, op dit blog. Ware het niet dat ook daar uitzonderingen op moeten worden gemaakt. Want ik ben blij, zeer blij.

Na een jaar ploegen door de geneugten en – vooral – onoverkomelijke obstakels van het solliciterende bestaan, heb ik namelijk de job van mijn leven gevonden. Of dat hoop ik toch. Ik zal alleszins tijd krijgen om dat te ontdekken.

Bloemen noch kransen.

Wat ik zal doen is wat ik altijd al deed: trends in de samenleving proberen te ontwaren en ze meedelen. Dit keer, dan wel, op bevel. Vaag genoeg? Hou me in de gaten.

Blijblijblij.

Geef een reactie

