Lijst van de Week

Ik zit al een hele tijd te knoeien met allerhande. Werk, voornamelijk, en het gebrek eraan. Tot mijn lichaam ‘stop’ zei en ik besloot. Niet te stoppen, maar het over een heel andere boeg te gooien. Dat moet u ook eens proberen.

Ik heb een lijst gemaakt, mijn Lijst van de Week, met daarop vragen die ik vandaag zal zien te beantwoorden. Volgende week – de Week waarvan sprake – dien ik dan mijn antwoorden in de praktijk om te zetten of verder uit te werken. Dat klinkt natuurlijk allemaal erg enigmatisch, maar een blik op de Lijst kan u uit uw verwarring verlossen:

De Lijst van de Week:

  • Hoe vind ik tijdelijk werk dat flexibel, redelijk betaald en nog enigszins te pruimen is? Ik denk aan winkels en cafés. Ter vervanging van het callcenter, waarmee ik gestopt ben.
  • Waar kan ik nog proberen vast werk te vinden? Ik ben al in de running op de halve Vlaamse arbeidsmarkt. Misschien moet ik terugkeren naar mijn dromen.
  • Hoe start je een eigen horecazaak op? Een idee van een vriendin: eens kijken hoe ver we komen. Wordt de tweede vraag opeens overbodig.
  • Hoe bereid ik me het best voor op een examen voor stafmedewerker cultuurcommunicatie van de stad Kortrijk? Ik denk aan informatie over (het cultuurbeleid in) Kortrijk en aan theorieën over cultuurcommunicatie in Vlaamse steden.

Aan de slag, joen!

  1. mies°

    hey!
    laatst zijn we met een paar van the girls een shotje cacao in de vorm van chocolade in allerlei vormen en maten gaan nuttigen in de befaamde chocoladebar aan de blandijn en naar ik me probeer terug juist te herinneren, hing er ginter binnen een blaadje da ze iemand zochten, zelfs zonder ervaring, om er te helpen? kweetnie meer just hoe of wat juist, maar misschien iets leuks om eens te gaan bekijken? moest je daar werken, zou je wel heel wat fans hebben die regelmatig eens binnen zouden springen denk ik :o)

Geef een reactie

