Concert op vraag?

Ik amuseer me ernstig met Fabchannel. Alleen werkt het niet.

Al drie uur probeer ik een stukje te schrijven over de geweldige vernieuwing die Fabchannel in het leven heeft geroepen en waarover alle kranten orgastisch schrijven, waarbij mijn verbazing stijgt met de minuut.

Ik heb het geprobeerd en ik zie concerten. Ik kan kiezen wat ik hoor of zie en de geluids- en beeldkwaliteit zijn, naar internetnormen, fantastisch. Ik kan volledige concerten bijwonen van Vive La Fête, Arcade Fire en Patrick Wolf, alsof ik er zelf bij was. Maar ik ben streng, want de distinctieve eigenschap van Web2.0 is interactie en die interactie ontbreekt.

Ik wil knip-en-plak-gewijs, op mijn postmoderne gemak, een denkbeeldig concert op mijn blog kunnen posten. Dat lukt niet. Het kan liggen aan het feit dat Fabchannel vrij nieuw en dus nog aan het ontwikkelen is, maar ik krijg de alom geroemde player niet op WordPress. Ik krijg wel:

  1. Verkeerde titels van liedjes;
  2. Niet het liedje dat ik vraag;
  3. De player niet op mijn blog.

Als u een concert wilt zien, integraal, zonder te betalen, van tip tot top, dan moest u er al zijn. Dit is de site van het jaar en ik amuseer mij er rot mee, maar ze moeten niet zeggen dat ze 2.0 zijn als ze het niet zijn, want dan word ik kregelig.

Geef een reactie

